Is dit probleem voor jou herkenbaar? Je steekt enorm veel geld in je online marketingcampagne, maar de resultaten laten steeds maar op zich wachten. Je wilt meer conversies behalen – oftewel meer verkopen – maar je doel lijkt nog erg ver weg. Je SEO-campagne slaat gewoon niet aan. Misschien dat SEA voor jou een betere optie is. Als het optimaliseren van de SEO van je site niet lijkt te werken, biedt SEA uitkomst. In dit artikel vertellen we je daarom meer over Google-ads en Microsoft-ads. Wat zijn de voordelen van SEA?
Wat betekent SEA?SEA staat voor zoekmachine-adverteren. Deze dienst helpt je om meer bezoekers naar je website te trekken via bijvoorbeeld Google of Bing. Wanneer iemand een zoekopdracht invoert die is gerelateerd aan jouw website (zoals “schoenen kopen” voor een schoenenwinkel of “fiets kopen” voor een fietsenwinkel) verschijnt jouw website in de zoekresultaten. Met SEA zorg je ervoor dat jouw website (meestal) bovenaan de zoekresultatenpagina wordt weergegeven als een ad, waardoor je sneller je gewenste resultaten bereikt. Het voordeel is dat je de advertenties direct kunt stopzetten wanneer dat nodig is. Voor tijdelijke campagnes zoals voor kerst of Black Friday is dat zeer handig. Waar kun je SEA-diensten vinden?Ben je van plan om een SEA-campagne voor je bedrijf te lanceren? Dan kun je terecht bij het SEA- en SEO-marketingbureau Semwerkt. Semwerkt is gespecialiseerd in de twee belangrijkste zoekmachines in Nederland, namelijk Google en Bing (Microsoft). De deskundigen van dit marketingbureau optimaliseren je advertenties, waardoor je ads efficiënter worden. Dus wil jij snel zichtbaar zijn in zoekmachines? Neem dan contact op met Semwerkt! |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Redenen om Adwords uit te besteden SEA, Google Ads, Adwords, misschien heb je er wel eens van gehoord. Al deze benamingen staan eigenlijk voor hetzelfde. Ben je van plan om op...
- Linkbuilding: Een onmisbare schakel in SEO Het vergroten van de bekendheid van je website is van groot belang voor zowel de groei van je bedrijf als voor een goede positionering in...
- Tips hoe het maximale te halen uit marketing Het lijkt een moeilijke taak om het maximale uit je marketing te halen, maar het is een kwestie van het juiste doen. Door de juiste...
- De geheimen van succesvolle linkbuilding: ontdek hoe je jouw website kunt laten opvallen Linkbuilding is een cruciaal onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en kan je helpen om jouw website te laten opvallen tussen de concurrentie. Maar wat zijn de...
- De Digitale Metamorfose: Opvallen in de Online Wereld De Digitale Metamorfose: Opvallen in de Online Wereld In een tijdperk waarin het digitale landschap de zakelijke koers bepaalt, is een robuuste online aanwezigheid cruciaal....
- Hoe zet je jouw merk goed in de markt? Jouw merk is jouw grote trots en jouw kindje, daarom wil je deze goed positioneren. Maar hoe zet je jouw merk nou goed in de...