Zaken Top
Image default
Marketing en reclame

Kalenders als promotiemiddel voor uw bedrijf

U had het misschien niet verwacht, maar kalenders zijn een ontzettend sterk promotiemiddel voor uw bedrijf. U kunt kalenders natuurlijk op grote schaal laten drukken en kalenders zijn uiteraard ontzettend bruikbaar. U kunt uw eigen materiaal ook makkelijk terugbrengen op deze kalenders, u kunt bijvoorbeeld uw logo of andere foto’s op deze kalender plaatsen. Er zijn natuurlijk ontzettend veel verschillende kalenders. Vrijwel iedere kalender is geschikt om in te zetten als promotiemateriaal, maar er zijn een aantal opties die erg populair zijn.

Een maandkalender inzetten als promotiemiddel? Dat kan!

Uiteraard, de maandkalender. Deze kalender is ontzettend bruikbaar voor iedere gebruiker. Zowel zakelijk als privé. Zakelijk kan deze kalender bijvoorbeeld worden gebruikt om belangrijke data./afspraken in een simpele oogopslag te plaatsen. Privé worden maandkalenders vaak voor dezelfde doeleinden gebruikt. Ook zien we dat de maandkalender privé erg vaak wordt gebruikt als verjaardagskalender. Bijvoorbeeld op de WC, een plek die ieder gezinslid en uw gasten met enige regelmaat bezoeken.  De maandkalender bestaat natuurlijk uit 12 verschillende pagina’s, op elk van deze pagina’s kunt u uw promotiemateriaal plaatsen.

De 3 maanden kalender, misschien wel de perfecte oplossing

3 maanden kalenders kopen is ook een goede optie. Deze kalenders worden ontzettend veel zakelijk gebruikt. Zo kunt u niet alleen vooruitplannen, maar kunt u ook terugkijken naar afgeronde afspraken. Dit kan handig zijn wanneer er bijvoorbeeld een vervolgafspraak ingepland moet worden. Deze kalender bestaat uit 4 verschillende pagina’s, ook op deze kalender is er dus meer dan genoeg ruimte voor u als bedrijf om promotiemateriaal toe te voegen aan deze kalender. Dat is natuurlijk waar het uiteindelijk om draait, het duidelijk maken van een boodschap of het überhaupt promoten van uw bedrijf.

Een veelgebruikte kalender

De weekkalender is een kalender die we allemaal weleens gebruiken of hebben gebruikt. Deze bestaat, logischerwijs, uit 52 pagina’s. Deze kalender is dus uiterst geschikt om in te zetten als promotiemiddel. Op ieder van deze 52 pagina’s kunt u namelijk promotiemateriaal kwijt, meer dan genoeg plek voor u als bedrijf dus. De weekkalender wordt vaak ook iets intensiever gebruikt dan bijvoorbeeld de maandkalender of de 3 maanden kalender. Deze wordt vaak namelijk gebruikt voor een ietwat gedetailleerdere planning. 

De simpliciteit van kalenders

Het grote voordeel van kalenders is de onwijze simpliciteit. Kalenders kopen is geen enorm karwei en een kalender is ook iets wat u op ontzettend simpele wijze veel kunt verspreiden. Massa is in dit geval kassa: hoe meer mensen uw promotiemiddel zien, hoe beter. U kunt deze promotie gaan uitdelen op een beurs, maar opsturen naar zakelijke relaties is ook een makkelijke optie. 

Kalenders